onsdag 3 augusti 2011

Cutlery

Förra veckan spenderade jag en heldag i Ullared och handlade oändligt många saker. Det mesta som fick följa med hem med var tråkiga men nödvändiga förbrukningsvaror. Jag gillar det där med att fylla på förråden, kanske var jag ekorre eller möjligen skata i ett tidigare liv om sådana finns. När vi byggde väggen mellan vardagsrummet och köket passade vi på att bygga en liten skrubb som numera fungerar som städskåp och förråd. Där står nu alla förbrukningsvaror på rad och väntar på att användas. Skönt att slippa lägga tid på tråkiga inköp.

Något som jag har varit på jakt efter en längre tid är en låda för bestik. Såg en för länge sedan och tänkte att det där är något jag vill ha. Fast som det så ofta är när man letar efter något så är det nästan omöjligt att hitta precis det. Under shoppingdagen i Ullared lyckades jag hitta precis rätt låda och dessutom till ett riktigt bra pris!








2 kommentarer:

Maria K sa...

Hej Liza! Vi har varit dåliga på att besöka er o titta på alla dina projekt, jag ska skärpa till mig!!

VisaLiza sa...

Det är så det blir när man bor långt från varandra. fast du får gärna skärpa dig och komma hit. Varmt välkommen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...